گلچین هترین های جوک
نوشته شده توسط : مرتضی

این پست رو با چشم چپ بخون!
.
.
.
. https://telegram.me/joinchat/CqN5mz5uy-bVB2JLhVdCPQ
.
.
.
.
.
.
.
قربون اون چشمک زدنت ولی من مال یکی دیگه ام جیگر

 

وقتی عصبانی هستید چایی سبز با لیمو بخورید.



من امتحان کردم.


هیچ تاثیری نداره o_0
ولی کلاس داره :/

 

روحت شاد و یادت گرامی
.
.
.
این sms واسه هر کی فرستادم فرداش مرد
.
.
.
مواظب خودت باش.

 

يا همين الان يكى تون مياد عاشقم مى شه یا .....!!
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
خودم ميام عاشق همه تون مى شم ..........!!!!!
ولااااااااااااااه 
الكى كه نيست دارم كلى هزينه نت مى دم

 

 

از تنبل خان پرسيدن :
چه وقت تو زندگيت بيشترين لذت رو بردى .....؟؟
مى گه : وقــــــتى تصادف كردم و شش ماه رفتم
تو كما .....!
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
آى خوابيدم .....
آى خوابيدم .....
آى خوابيدم ..........!!!!!

 

 

روزی مردی نزد شیخی رفت ...........
.
.
.
.
.
.
. https://telegram.me/joinchat/CqN5mz5uy-bVB2JLhVdCPQ
.
.
.
.
.
.
.
حال ندارم تعریف کنم
نکته اخلاقی : سیگار نکش بدبخت معتاد ........

 

خــــدا درجهان يك جهانگير داد
كه آن هم به كل جهان ، گير داد

 

 

 

تک بیت طنز
مرا می بینی و هردم، زیادت می کنی دردم
مگر یارا مرض داری، نگاهم می کنی هر دم؟

 

اين دختره توى سريال پشت بام تهران 
هستش ، هـــالـــه
خواهر ناتنى غياث .........
با اين بلاهايى كه سر برادرش مياره
به نظر من به جاى 
** هــالــه **
بايد اسمش رو ميزاشتن
** تــاپــالــه ** 

ﺍﮔﻪ ﮔﻔﺘﯽ ﺍﻭﻥ ﭼﯿﻪ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﺍ ﻗﺮﻣﺰﻩ ﺷﺒﺎ ﺁﺑﯽ ، ۴ ﺗﺎ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ ، ۱۰ ﺗﺎ ﭘﺎ ﺩﺍﺭﻩ ، ﺭﻭﺯﺍ می خوﺍﺑﻪ ﺷﺒﺎ ﺑﯿﺪﺍﺭﻩ ، ﻏﺬﺍ نمی خوﺭﻩ ﺍﻣﺎ ﻋﻤﺮ ﺟﺎﻭﺩﺍﻥ ﺩﺍﺭﻩ ، ﺳﺮﻋﺘﺶ ﺯﯾﺎﺩﻩ ﺍﻣﺎ ﺍﺻﻼ ﺣﺮﮐﺖ نمی کنه، ﻫﻤﯿﺸﻪ ﮔﺮﺳﻨﺲ ﺍﻣﺎ ﻫﯿﭽﯽ نمی خوﺭﻩ ، ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻣﺘﻔﮑﺮﻩ ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﻫﯿﭽﯽ ﻓﮑﺮ نمی کنه؟
.
.
. https://telegram.me/joinchat/CqN5mz5uy-bVB2JLhVdCPQ
.
.
.
.
.
ﺑﻠﻪ ﺩﺭﺳﺖ ﺣﺪﺱ ﺯﺩﯼ ﺍﺻﻼ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﭼﯿﺰﯼ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﻩ ...

دخترها کم گریه میکنند
دخترای امروز خیلی سخت ‫ گریه میکنند
یعنی اصلا گریه نمیکنند
خسته از تفاوتها، خسته از سنت های باطل
خسته از عشقهای دروغین، خسته از نگاهای شرم آور
بغض میکنند اما گریه نمیکنند
نه اینکه احساس نداشته باشند
نه عزیزم....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ریمل شده هشتاد هزار تومن...
میفهمی.!!!؟؟؟؟

اینایی که میگن خوشگلی و خوشتیپی دردسر داره همش دروغ میگن من که تا حالا برام مشکلی پیش نیومده:)

https://telegram.me/joinchat/CqN5mz5uy-bVB2JLhVdCPQ

ﮔﺎﻫﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺑﮕﺬﺍﺭ...
ﯾﮏ ﭼﺎﯼ ﺩﺍﻍ ﺑﺮﯾﺰ ﺩﺍﺧﻞِ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ
ﺍﺳﺘﮑﺎﻥِ ﺧﺎﻧﻪ،
ﯾﮏ ﺩﺍﻧﻪ ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ ﻫﻢ ﺑﮕﺬﺍﺭ ﮐﻨﺎﺭﺵ
ﻫﻤﺮﺍﻩ ﯾﮏ ﺁﻫﻨﮓِ ﺩﻟﻨﺸﯿﻦ...
ﻭ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﮕﻮ:
.
.
.
.
.
.
ﺑﻔﺮﻣﺎ " ﺍﺳﻜﻞ" ﭼﺎﯾﯿﺖ ﺳﺮﺩ ﻧﺸﻪ!

علم بیشتر نقطه دارد یا ثروت؟
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
ای یابا این دفعه هم ک باخت :/ ولی من ی روز موفقش میکنم قول قهرمانی میدم :)

 

https://telegram





:: برچسب‌ها: گلچین هترین های جوک ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: